Kära storasyster!

Pia Pia Pia... Du har nyss varit här och snart kommer du hit igen. Närmare bestämt den 11 december. Jag vill inte på något vis att du ska lyfta fingret och börja planera. För bara så du vet, allt är planerat in i minsta detalj. Du behöver bara luta dig bakåt och njuta av resan.

Jag ska inte avslöja något ännu, men jag garanterar dig en helg utav dess like. Ha i åtanke att det varit din födelsedag bara några dagar innan du anländer. Det har nämnligen jag i mina tankar och i mitt planerande.

Minns du gången du bodde i New York och jag skulle komma på besök. Den gången hade du en överraskning åt mig, nämnligen en dag på Bronx Zoo, en helt underbar dag! Den här gången är det min tur att överraska dig. Och jag kan garantera att du kommer gilla det.

Den som väntar på något gott.....



.....väntar aldrig för länge

Kommentarer
Postat av: Pia

Oh oh oh oh!

Så spännande!

Får fjärilar i magen :D

Har du redan kommit på nåt eller har du börjat fundera?

Hihihihi, så ännu mera roligt det känns att komma nu! :D

2008-10-13 @ 21:27:54
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Maya

Ja, ska verkligen bli superroligt att få dig på besök igen. Och då utan krycka. :D ja oj vad vi ska julhandla och diverse annat. :P Och joodå, allt är som sagt planerat.

2008-10-13 @ 21:35:12
URL: http://mayan.blogg.se/
Postat av: Pia

hahahahaaaaaaa.......

vad spännande! :D

Det ska bara bli sååå roligt!

2008-10-13 @ 23:36:47
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0