Hämnden är ljuv...

Nu är det 30 besökare. Yihoo!

Men aaaalltså Grodan.. var du tvungen ta ett köttbullekort på mig? Aaja, kul att du fick va snygg ivarjefall.. Får väl kontra med nåt då..



Pia, sommaren 2007 på utanför mig



Pia Gottegroda på Byscaya en tråkig och regnig dag sommaren 2007



Pia, på Svinöra då vi var och hälsa på mamma o pappa i båten några dagar, sommaren 2006. Grillade "hamperlainen" som vår familj kallar hamburgare.

Jahaadu Pian, nu är du ingen mallgroda längre va?
Fast ändå.. du va ju inte ful på nåt kort, så jag vet inte om jag hämnats klart ännu. :P

Mohahahaha

Kommentarer
Postat av: Pia

Åh!

Maya då... att du kan ha så många hemska kort på din dator?

Jag tycker iaf om den bilden som jag la in på dig och mig. Vi är ju så glada! :)

Puss puss

2008-09-25 @ 22:54:54
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0